OGŁOSZENIE
o przekazaniu zbędnego lub zużytego majątku ruchomego
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Pruszkowie na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 2004) informuje, że posiada składniki rzeczowe majątku ruchomego, które mogą być przedmiotem sprzedaży, nieodpłatnego przekazania oraz darowizny.
Stosownie do treści ww. rozporządzenia, składniki ujęte w załączniku nr 2 mogą być:
- Nieodpłatnie przekazane na pisemny wniosek podmiotów określonych w 38 ust. 1 ww. rozporządzenia.
- Darowane na rzecz jednostek wymienionych w 39 ust. 1 ww. rozporządzenia.
Warunkiem nieodpłatnego przekazania lub darowizny wskazanych składników rzeczowych majątku ruchomego jest złożenie pisemnego wniosku kierowanego do Powiatowego Lekarza Weterynarii w Pruszkowie zgodnie z § 38 ust. 3-5 oraz § 39 ust 3. powyższego rozporządzenia.
Warunkiem sprzedaży wskazanych składników rzeczowych majątku ruchomego jest złożenie oferty, która powinna zawierać:
- Imię i nazwisko lub nazwę firmy oraz adres oferenta,
- Nazwę wybranego składnika rzeczowego majątku, z podaniem numeru inwentarzowego.
W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów będzie zainteresowanych tym samym składnikiem rzeczowym majątku ruchomego, Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszkowie przeprowadzi aukcję między tymi oferentami.
Składniki niezagospodarowane w żaden z ww. sposobów zostaną zlikwidowane. Jednostki zainteresowane przejęciem składników majątku proszone są o złożenie do dnia 7 listopada 2022 r. pisemnego wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszkowie, ul. Gordziałkowskiego 5, 05-804 Pruszków, piw@pruszkow.wetgiw.gov.pl
Załączniki:
-załącznik nr 2 – wykaz zbędnych lub zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego